Bize bizden gayrı dost yok! XIV

 

-         dede kusura bakma noolur..bikaç arkadaş daha gelecek..sen sıkılırım dersen ben rifat amca’ya atiim arabayla seni..

-         ne atıyosun evladım..rica ederim çöp muamelesi yapma bana..

-         aşk olsun be dede..vallahi senin için dedim ben..bak daha gökhan da gelecek..sen bilirsin yani..

-         geleceği varsa göreceği de var..gelsin tabi oğlum..elimizi öpsün kerata..bayram bu..tahammül edilicek..sahi hani mehmet   salih..onu davet etmedin mi..

-         salih izmir’de dede..ailesinin yanında geçirecek bayramı..

-         hııı..peki..tabi münasip olanı da o..ben burada oturuyor zannettim..

-         izzet bey amcacım..iyi bayramlar..hatırladınız mı..ben  sezen..

-         hatırlamaz mıyım..sezen aksu değil mi..

-         hehehehe..

-         sezen behice hanım nasıl..iyileşti mi tamamen..

-         baya baya iyi babaanem..ama istirahata devam ediyor şimdilik..ilaçlarını da alıyor..

-         aman iyi..dikkat etsin zamanını geçirmesin ilaçların..emree..evladım..bak kapı çalınıyor..

-         tamam dede açıyorum şimdi..

-         kanki nahaber..bizim tayfa tamam mı..mangalı hazır ettiniz mi..

-         dur be olum..soru savar mı sandın bizi..dedem de burda..git elini öp hadi..

-         ooo yaşlı kurt çıkmadı mı biyere..hayret..ne iş kanka..behice sultan’la terso bi durum yok de mi..dur ben anlarım şimdi..
dedelerin bi tanesine selam..bayramın olsun bayram..aman aman aman..

-         hey allahım..gevezelenme de öp elimi çabuk..

-         ne o..acelemiz mi var..sen var ya seen..
alooo..hooop..beni dinleyin biraz..ilanım bilmeyenler..bakınız..şuracıkta masum masum oturan er kişi benim öz be öz dedem izzet’tir..gençliğinde beyoğlu’nun fırtınası..kasırgası..tusunamisi ve dahi bilumum afet ve belası olmuştur..istiklâl caddesi ancak o evlendikten sonra istiklâline kavuşmuştur..yaşı konusunda muhtelif rivayetler olmakla beraber ben deyim 60 siz deyin atmış diyen atmış..neyse işte..şu yaşın sahibi olan dedem..hani helâli var..hala değme zamparalara taş çıkartır..

-         öhhö öhöö..gökhan..bak bayram bayram beni söyletme..vallahi fena olucak..getir kulağına bişey diiyim..
ulan soytarı..sezen de burda..sakın behice hanım’la ilgili tek kelime etme..bak vallahi yaşına başına bakmam çok fena hırpalarım seni..

-         mesaj delivered dedoş..torunun seni meze eder mi kimseye..kurban olsun behice sana..ama yani sen de biraz açık ol bunlara..ne var ki..bak ben reklamını yapıyorum senin..bu yaşa geldin hâlâ formun tavanda..ayrıyeten sezen bilmiyo mu sanıyosun..mısırdaki sağır sultan olsa bizim sezen gene duyar..

-         varsın öyle olsun evlâdım..ne gerek var hanım efendinin adını böyle gayrı ciddi meclislerde zikretmeye..duyarsa çok gücenir..zaten rahatsız..rica ederim sen de hassaten bu hususta edebini muhafaza et..

-         ya hu ben yerim seni..havaya atar hamm diye yutarım dedemi..şu inceliğe bak..neleri hesaba katıyor..hey maşşallah be..

-         hadi hadi dalkavukluk istemez..karnım acıktı benim..ne zaman hazırlayacaksınız oğlum şu barbeküyü..

-         derhal..hadi ben kayıyorum balkona..

-         iyi hadi..gitmeden şu telefonu getir buraya da rifat amcanın bayramını tebrik ediim..

www.alininteki.com

rss

Nükteli Sözler

Geçmiş

Mutlak kesin olan tek şey gelecektir; çünkü geçmiş sürekli olarak değişir. (Sırp Atasözü)
Devamını oku

Hayat ve intikam

Canımı yakanlardan intikam almayı düşünmedim hiç, hayat benden daha yaratıcı. (Simone de Beauvoir) 
Devamını oku

Yaran Facebook İletileri

Biz kazandık

Camide sünnet kılıyoruz. Yanımda bir adam ve küçük oğlu var. Çocuk bizi izliyor. Adam benden önce selam verince, çocuk: Babaa biz kazandık, dedi.
Devamını oku

Komik Gifler

Komik Yazılar

Tavuk karşıdan karşıya niçin geçer?

CEVAPLAR: René Descartes: Yolun öbür tarafına geçmek için. Eflatun: Kendi iyiliği için. Çünkü gerçek, öteki taraftadır. Aristoteles: Karşıdan karşıya geçmek tavuğun doğasında vardır. Karl Marx: Çünkü bu tarihsel olarak kaçınılmazdı. Hipokrat: Pankreasının aşırı salgısı nedeniyle. Martin Luther:...
Devamını oku

Mahkemelik hayvanlar

Belki komik ve mizahi değil ama acı da olsa gülümseten bir takvim yaprağı arkası yazısı paylaşmak istiyorum: Avrupa'da çok oldukları ve ortalıkta serbestçe gezdikleri için, yargılanan hayvanlar arasında domuzların sayısı kabarıktır. 1864'te Slovenya'da bir çocuğun kulaklarını kemirip yiyen bir...
Devamını oku

Bir çocuğun Ramazan günlüğü

1. Gün: Bugün evde bir acayiplik var. Herkes kahvaltıdan önce sessizce işine, okuluna gidiyor... Önce diyet yaptıklarını sanmıştım. Akşama doğru hepsi sessizleşiyor. Sofrayı hazırlayıp ezanı bekliyorlar. Başka zaman, susmak bilmeyen ablamın bu hâli içten içe güldürüyor beni. Niye böyle...
Devamını oku