Bize bizden gayrı dost yok! XXI

 

-         elbette efendim..en başından beri zerre kadar tereddüt yaşamadım..

-         ben açıkçası endişeli idim..ya hu muhtıra da fayda etmemişti..doğrusu yargı benim sandığımdan da vatansever çıktı..

-         ilahi izzet bey..ne sandınız yani..bu kadar kolay mı efendim..sahipsiz mi bu memleket..

-         behice hanım..vallahi iyiden iyiye ümitsizliğe kapılıyordum..herkesi susturuyorlardı..gıkı çıkmıyordu kimsenin..

-         devlet idaresi malum sabır işi..ve sabır murada erdirir..

-         pek tabii efendim..hakkınız var..ama şu 4-5 sene beni epey yıprattı..yaşlandım ya hu..şu parti kapanmadan da rahat edeceğe benzemez..

-         müsterih olun efendim..bu şarkı burada bitmiştir..

-         şarkı mı yoksa kabus mu emin değilim..biliyor musunuz..ilk kez “oy birliği” efendim “oy çokluğu” mefhumları bu kadar sevimli geldi..

-         eee kim demiş demokrasi sadece köylü ve gericilere hizmet eder diye..

-         doğru vallahi..siz %50 nutukları atarken iyiydi de şimdi yüce mahkeme %100 ile karar verirken mi kötü oldu..olan cumhur başkanlığı makamına oldu efendim..bir zamanlar gazi paşa’nın oturduğu koltuk bu gün töhmet altında..

-         yargıya itimat ediniz beyfendicim..en doğrusunu yapıyorlardır..

-         behice hanım dikkat ettiniz değil mi..avrupa devletleri nasıl da kıyasıya tenkit ettiler..

-         etmeseler şaşardım efendim..

-         çok haklısınız..

-         izzet beycim..bu memleketin dostu düşmanı bellidir..

-         düşmanı belli evet..ama bana kalırsa pek dostumuz yok..

-         bilmez miyim..”bize bizden gayrı dost yok!” dersiniz her fırsatta..

-         ah evet..

-         şunu da unutmamak icab eder..bu ülke dostları sayesinde kurulmuş değildir..düşmanlarının sa’yi ile de yıkılmış değil..

-         “bize bizden gayri dost da düşman da yok” mu dersiniz..

-         evet efendim..

-         behice hanim..müziği duyuyor musunuz..

-         twist mi..

-         evet..bakın söz veriyorum eğer şu dava umduğumuz gibi neticelenirse size unutamayacağınız bi twist gösterisi takdim edeceğim..

-         kuzum siz ciddi misiniz..

-         hiç olmadığım kadar hem de..

-         ben eşlik edemem ama, peşin peşin söylüyorum..

-         pekala..ama az sonra uygun bi müzik çalarsa..şu güzel haberler hatrına..sizi dansa davet etsem..

-         işte buna kimse hayır diyemez izzet bey..

-         teşekkür ederim..

www.alininteki.com

rss

Nükteli Sözler

Geçmiş

Mutlak kesin olan tek şey gelecektir; çünkü geçmiş sürekli olarak değişir. (Sırp Atasözü)
Devamını oku

Hayat ve intikam

Canımı yakanlardan intikam almayı düşünmedim hiç, hayat benden daha yaratıcı. (Simone de Beauvoir) 
Devamını oku

Yaran Facebook İletileri

Biz kazandık

Camide sünnet kılıyoruz. Yanımda bir adam ve küçük oğlu var. Çocuk bizi izliyor. Adam benden önce selam verince, çocuk: Babaa biz kazandık, dedi.
Devamını oku

Komik Gifler

Komik Yazılar

Tavuk karşıdan karşıya niçin geçer?

CEVAPLAR: René Descartes: Yolun öbür tarafına geçmek için. Eflatun: Kendi iyiliği için. Çünkü gerçek, öteki taraftadır. Aristoteles: Karşıdan karşıya geçmek tavuğun doğasında vardır. Karl Marx: Çünkü bu tarihsel olarak kaçınılmazdı. Hipokrat: Pankreasının aşırı salgısı nedeniyle. Martin Luther:...
Devamını oku

Mahkemelik hayvanlar

Belki komik ve mizahi değil ama acı da olsa gülümseten bir takvim yaprağı arkası yazısı paylaşmak istiyorum: Avrupa'da çok oldukları ve ortalıkta serbestçe gezdikleri için, yargılanan hayvanlar arasında domuzların sayısı kabarıktır. 1864'te Slovenya'da bir çocuğun kulaklarını kemirip yiyen bir...
Devamını oku

Bir çocuğun Ramazan günlüğü

1. Gün: Bugün evde bir acayiplik var. Herkes kahvaltıdan önce sessizce işine, okuluna gidiyor... Önce diyet yaptıklarını sanmıştım. Akşama doğru hepsi sessizleşiyor. Sofrayı hazırlayıp ezanı bekliyorlar. Başka zaman, susmak bilmeyen ablamın bu hâli içten içe güldürüyor beni. Niye böyle...
Devamını oku